5 Mart 2012 Pazartesi

birkaç mutlu kare:)


 Annemlerin evinin önündeki buğday tarlasından bi kare:) 

Bu odtü nün bahçesinden bir bayan cici:) 

Bunlar da korumalarım:) Koç Oyuncak müzesinden bir fotograf. (anasınıfında oyuncaklarımız arasında kurşun asker gibi küçük minik bir erkek bebek vardı, ben ismini Ali koymuştum o bebeğin. Bu delikanlılar bana onu anımsatıyorlar... )


"Gaza gelip eklediğim birkaç makro fotograf daha:) "





Bluestylela gideceğimiz koç müzesinden de bir kaç foto daha:)




8 yorum:

  1. kelebek cekimin cok guzel olmuş makro bi objekti mi kullandın?

    tarlaya da bayıldım poz da harika.

    kurşun askerleri görünce o müzeye gitmek istedim diyebilirim.

    ama tüm fotolar nedense amerika da cekilmiş hissi verdi bana ne alaka bilemedim:)

    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. evet canım kelebek çekiminde makro bi objektif var, bana ait değildi makina bilimsel deneyler yapıyorlardı o makinayla laboratuvarda da ben ay azcık versenize diyip bahçeye çıkmıştım:) bak o lensle çekilmişlerden bir kaç tane daha ekleyeyim:) ayrıca da çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım ya ne mutlu etti bu karaler beni:)başlığa münhasır oldu:)
      inşallah gideriz koç müzesine birlikte..
      fotograf sevdiğini hissettim de geldim ben bu bloğa sanırım bişeyler cekti beni demekki:)
      6. hissim kuvvetliymiş bloğunun beni mutlu edeceğini anlamıştım:)
      öpüyorum cok seni...

      Sil
    2. artık 6. hissin mi kuvvetli, yoksa ikna gücün mü bilmem:)geldiğinde haber et, gora olmasa da dolu dolu fotograf çekeceğimiz yerlere gideriz..

      Sil
  3. Çook nefis kareler bunlar :)
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Cici haftalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim :))
      hepimize o vakit:)
      fotograflardan daha renkli cıvıl cıvıl haftalar diliyim ben de :)

      Sil
  4. Birinci fotografa bayıldım. Reklam fotosu gibi. Çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zibilyon sene sonra bloga girerek yazabiliyorum kusura bakmayin, ama cok tesekkur ederim :) begenmenize sevindim:)) cekmesi de keyifliydi bugdqy tarlasinda;)

      Sil