4 Mart 2012 Pazar

gökyüzündeki çatlaklar






çocukken annanemin bahçesinde ağaçların altına yatıp saatlerce gökyüzünü izlemek ilginç bir huzur verirdi bana. bulutların hareketini izlemek ve şekillerini birşeylere benzetmek.. ve ağaçların dalları sanki seni koruyor gibi, üstünü örten bir yorgan gibi, başını okşayan bir el gibi gelir, olduğum yeri açıklıktan çıkarıp bir mekana çevirir. 4 mevsim ağaçların dallarına ve dalların arasındaki gökyüzüne bakmaya bayılırım:) Gülhanede çekmiştim bu fotografı. Altına bu notu düşeyim dedim ama fazlası konusunda kendimi tutamadım:)

5 yorum:

  1. çok güzel bir fotograf olmuş
    gizemli ve tablo gibi.
    ben de cok severim ağaçlarn altından gökyüzüne bakmayı ve fotograf çekmeyi. iki ağaç arasına hamak kurulur da yatarsam daha cok severim:)
    ah bahar gelse de yine yapsak..

    YanıtlaSil
  2. bir gün beraber çekeriz belki:) sen hamakta yatan olabilirsin, çünkü çok özensem de hemen midem bulanıyor benim.. ayrıca teşekkür ederim canım, fotograf çekmek en sevdiğim şeylerden, beğenilince seviniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve ben de yanıma fotograf cekebileceğim birini ararken harika bir teklif:)
      ama aynı şehirdemiyiz ki?
      bak nasıl atladım teklife görüyorsun hemen ciddiye aldım:)

      Sil
  3. ciddiyim ki zaten:) ama aynı şehirde değiliz:/ bir gün senin yolun istanbula veya benim yolum ankaraya düşerse bunu gerçekleştirebiliriz sanırım :) bütün gün fotograf çekip sana bir yandan istanbulu gezdiririm, burnumuz soğuktan kırmızı olunca da sahilde bi çay bahçesinde çay içip ısınırız:) hatta mümkünse sobası olan bi çay bahçesi buluruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olur cok sevdim bu fikri:)
      Ankaraya her zaman beklerim canım seni cok mutlu olurum hatta.
      İstanbula ise zaten aşık birisi olarak,
      sen+istambul+fotograf makinesi+çay bahçesi reddedilmez bir teklif benim için...

      havalar düzelsin bir istanbul kaçamağı yapayım ben o zaman:)
      blogları cok seviyorum böyle güzel insanlarla tanışmamıza vesile oluyor ya..Sadece bu mesajlar bile yeter mutluluk için snaırm..
      Kucak dolusu sevgiler canım...

      Sil